Yönetim Hizmetleri
Network Cihaz Yönetimi: İletişim altyapınıza ait bileşenlerin 7*24 izlenerek arıza ve performans düşüklüğü durumunda bilgilendirme ve ilk müdahale hizmeti sağlıyoruz.
Servis Sağlayıcı Hat İzleme ve Yönetimi: Erişim hizmeti aldığınız servis sağlayıcılara gerektiğinde çağrı açarak tüm süreçlerin uçtan uca takip edilmesini sağlıyoruz.
3rd Party Yönetimi: Çalışmakta olduğunuz diğer çözüm ortaklarınızla tek iletişim noktası olarak hizmet veriyor ve bu sayede çözüm süreçlerinizi hızlandırıyoruz.
Bakım Hizmetleri
Network Bakım Destek Hizmeti: Gerekli durumlarda yerinde destek verilmesi, yedek parça değişimi hizmetlerini sunuyor, yazılım destek paketi kapsamında üreticiye çağrı iletimi hizmetini de bakım destek hizmeti kapsamında sağlıyoruz.
Hat Bakım Hizmeti: Servis sağlayıcı üzerinden aldığınız erişim hattınıza ait problemlerde servis sağlayıcı ile karşılıklı çalışma ve kontrolleri yapıyor ve çözüm sürecinin hızlanmasını sağlıyoruz.
Kuruluş Hizmetleri: Uluslararası üreticilerle olan işbirlikteliklerimizle birlikte , her türlü donanım kuruluş ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz.