İletişim Ağı Servisleri

Proaktif Yaklaşım Yüksek Verimlilik

Sistemlerinizin proaktif bir yaklaşımla 7×24 izlenmesi, iyileştirme çalışmalarının gerçekleştirilmesi ve uzaktan veya yerinde anında müdahale edilmesi gibi tüm işlemleri gerçekleştiriyor, sizlere verimli çalışan ve kesintisiz sistemler garanti ediyoruz. Ayrıca 3rd party ve servis sağlayıcı (ISP) yönetim hizmetleriyle tüm sorunlarınızda tek kontak noktası olarak çözüm süreçlerini hızlandırıyoruz.

Tek Kontak Noktası

3rd party ve servis sağlayıcı (ISP) yönetim hizmetleriyle tüm sorunlarınızda tek kontak noktası olarak çözüm süreçlerini hızlandırıyoruz.

Yönetim Hizmetleri

Yönetim Hizmetleri

Network Cihaz Yönetimi: İletişim altyapınıza ait bileşenlerin 7*24 izlenerek arıza ve performans düşüklüğü durumunda bilgilendirme ve ilk müdahale hizmeti sağlıyoruz.

Servis Sağlayıcı Hat İzleme ve Yönetimi: Erişim hizmeti aldığınız servis sağlayıcılara gerektiğinde çağrı açarak tüm süreçlerin uçtan uca takip edilmesini sağlıyoruz.

3rd Party Yönetimi: Çalışmakta olduğunuz diğer çözüm ortaklarınızla tek iletişim noktası olarak hizmet veriyor ve bu sayede çözüm süreçlerinizi hızlandırıyoruz.

Bakım Hizmetleri

Bakım Hizmetleri

Network Bakım Destek Hizmeti: Gerekli durumlarda yerinde destek verilmesi, yedek parça değişimi hizmetlerini sunuyor, yazılım destek paketi kapsamında üreticiye çağrı iletimi hizmetini de bakım destek hizmeti kapsamında sağlıyoruz.


Hat Bakım Hizmeti: Servis sağlayıcı üzerinden aldığınız erişim hattınıza ait problemlerde servis sağlayıcı ile karşılıklı çalışma ve kontrolleri yapıyor ve çözüm sürecinin hızlanmasını sağlıyoruz.


Kuruluş Hizmetleri: Uluslararası üreticilerle olan işbirlikteliklerimizle birlikte , her türlü donanım kuruluş ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz.

Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

KoçSistem'in Kurumlara Değer Yaratan Çözümleri İle Tanışın! Türkiye'nin lider teknoloji şirketi KoçSistem!

Şirketimize ileteceğiniz her türlü talep, şikayet ve önerilerin değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması ile izin vermiş olmanız halinde tarafınıza ticari elektronik ileti gönderilmesi amacıyla kişisel verilerinizin işlenmesine yönelik detaylı bilgilere Müşteri Aydınlatma Metni üzerinden erişebilirsiniz.

Bize iletmiş olduğunuz talep veya şikayetinizde aşağıda sıralanan özel nitelikli kişisel verilerin yer almadığından emin olmanızı rica ederiz:

  • ırk,
  • etnik köken,
  • siyasi düşünce,
  • felsefi inanç,
  • kılık ve kıyafet,
  • dernek, vakıf ya da sendika üyeliği,
  • sağlık, cinsel hayata ilişkin veriler,
  • ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler,
  • biyometrik ve genetik veriler.