Workplace, teknolojinin iş hayatında daha etkin kullanılmasını sağlayan, odağında çalışan iş birliği, iletişim, inovasyon, mobilite ve bulut bilişim olan dijital çalışma ortamı, intranet çözümüdür.
RPA - dijital-is-gucu ile dijital dönüşüm sürecinizde operasyonel yüklerinizi azaltabilir, iş verimliliğinizi artırabilirsiniz.
Öne Çıkan
Pixage ile tüm ekranları ve yayın akışını tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir dijital yayıncılık uygulamasıdır.
HRedition, her sektörde ve boyutta insan kaynakları süreçlerini dijitalleştirerek şeffaf, öngörülebilir ve yönetilebilir hale getiren bir platformdur.
Low Code ile herhangi bir yazılım geçmişine sahip olmadan ve kod kullanmadan istenilen uygulama kolaylıkla oluşturulabilir.
Pixage
Pixage ile tüm ekranları ve yayın akışını tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir dijital yayıncılık uygulamasıdır.

Pixage ürünümüz hakkında daha ayrıntılı bilgi için Pixage sayfasını ziyaret edebilirsiniz!
Detaylı İncele
Dijitalleşen otomotiv endüstrisinde geleceğin araç teknolojileri.
Dijital finansal hizmetlerin yükselişi ve geleceği.
Dijital dönüşüm çağında dayanıklı mal sektöründe yeni trendler.
Enerji sektöründe dijital dönüşüm ve geleceğin enerji teknolojileri.
Dijitalleşen eğitim: Yarının teknolojileri.
Kamu sektöründe dijital dönüşüm ve vatandaş odaklı hizmetler.
Perakende sektöründe dijitalleşme ve geleceğin alışveriş trendleri.
Dijital sağlık: Sağlık hizmetlerinde teknolojinin yükselişi.
Dijital sigorta: Sigorta sektöründe geleceğin inovasyonları.
Telekomünikasyon sektöründe dijital dönüşüm ve bağlantılı dünya.
Dijital turizm: Geleceğin seyahat teknolojileri ve trendleri.
SAP C/4HANA
SAP C/4 HANA: Gerçek Müşteri Deneyimi

Şirketlerin rekabet ettiği sektörlerdeki başarıları büyük ölçüde müşterilerine sağladığı deneyim ile sınırlı. Günümüzde müşteriler; satın almadan önce detaylı araştırma yapmakta, online kanallarda başladıkları ürün incelemelerini fiziksel mağazalarda tamamlayabiliyorlar. Bununla birlikte tüketicisi olduğu şirketler tarafından dilediği zamanda ve dilediği yerde kurduğu temas sonucunda aynı deneyimi yaşamayı istiyorlar.

Gerçek Anlamda Bir Omnichannel Deneyimi!

C/4HANA ile kurumlar müşterileri ile temas eden bütün iletişim noktalarını entegre ederek süreçlerini bütünsel yönetebiliyor ve gerçek anlamda bir Omnichannel deneyimi sunabiliyor. SAP C/4HANA çözüm ailesi; Pazarlama, satış ve servis süreçlerine yönelik detaylı bir şekilde tasarlanmış bütünsel bir altyapı sunmaktadır ve içerisinde e-ticaret çözümü olan SAP Hybris de bulunuyor.

C/4HANA içerisinde yer alan SAP Marketing Cloud ile şirketler; hedef kitlesini net olarak tanımlayıp, doğru kişiye doğru zamanda iletişim kurarak kişileştirilmiş pazarlama, müşterinin 360 derece görünümü ile anlık gerçek veriler üzerinden stratejilerini yönlendirebiliyor.

SAP C/4HANA’nın avantajları neler?
360 Derece Veri Analizi
C4 ile müşterilerinin çeşitli temas noktalarından elde edilen tüm verileri bütünsel bir bakış açısı ile toplanıyor.
Kişiselleştirilmiş Dijital Kampanyalar
Dinamik olarak belirlenen müşteri profillerine yönelik kişiye özel kampanya ile anlık özel kampanya ile anlık olarak değişiklikler yapılabiliyor.
Mobil Arayüz
Saha ve satış ekiplerinin müşteriler ile doğru zamanda doğru şekilde iletişime geçebiliyor.
Omnichannel Müşteri Deneyimi
Müşteriler tüm kanallarda tutarlı bir şekilde deneyim yaşarken, şirketler de tek bir platformdan tüm kanallarını yönetebiliyor.
CX Projelerinde Temel Zorluk Noktaları
  • E-ticaret dinamikleri ve rekabet
  • Lojistiğin önemi
  • Sektörel uygulama çeşitlilikleri
  • Bilgi teknolojileri mimarisi karmaşıklığı
  • Proje ekibi ve yetkinliği
  • Partner yetkinliği
  • Yeniden yapılandırma
  • Yatırım ve hedeflerin planlanması
SAP C/4HANA Çözümü, Başlıca Avantajları ve Özellikleri
  • SAP Sales CLoud ile satış sürecini uçtan uca entegre ederek, performans yönetimini optimize edebilir, kampanya oluşturabilir, satış kanallarına göre indirim ve teklif sunabilirsiniz.
  • SAP Commerce Cloud ile fiziksel ve online mağazalar arasında bağlantı kurarak tek bir sipariş yönetimi sağlayabilir. Müşteri segmentine göre güncel teklif oluşturulur ve sadakatin arttırılması sağlanır, ayrıca ürün çeşitliliğinin konsolide edilmesi ile güvenilir veri sağlayabilirsiniz.
  • SAP Service Cloud ile hizmet ekiplerinin müşterilerin taleplerinin en hızlı ve efektif şekilde çözülmesine imkan sağlayın. Saha ekiplerinin mobil olarak kritik verilere ulaşmasını sağlayarak müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.

C/4Hana ile Omnichannel ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sağlayarak müşteri odaklı bir şirket olma yolunda dönüşümünüzü hızlandırabilirsiniz.

Ayrıntılı bilgi için size ulaşmamızı istiyorsanız aşağıda yer alan formu doldurabilirsiniz.

Şirketinize değer katacak çözümler için tanışabiliriz.
Biz hakkımızda konuşmak için değil, şirketinizin ihtiyaç ve hedefleri için buradayız. Bunun için kısa bilgilerinize ihtiyacımız var.
Hizmet ya da ürün seçiniz
Şirketimize ileteceğiniz her türlü talep, şikayet ve önerilerin değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması ile izin vermiş olmanız halinde tarafınıza ticari elektronik ileti gönderilmesi amacıyla kişisel verilerinizin işlenmesine yönelik detaylı bilgilere Müşteri Aydınlatma Metni üzerinden erişebilirsiniz: Müşteri Aydınlatma Metni. Bize iletmiş olduğunuz talep veya şikayetinizde özel nitelikli kişisel verilerin yer almadığından emin olmanızı rica ederiz: Özel Nitelikli Kişisel Veriler.