Şirketlerin rekabet ettiği sektörlerdeki başarıları büyük ölçüde müşterilerine sağladığı deneyim ile sınırlı. Günümüzde müşteriler; satın almadan önce detaylı araştırma yapmakta, online kanallarda başladıkları ürün incelemelerini fiziksel mağazalarda tamamlayabiliyorlar. Bununla birlikte tüketicisi olduğu şirketler tarafından dilediği zamanda ve dilediği yerde kurduğu temas sonucunda aynı deneyimi yaşamayı istiyorlar.
C/4HANA ile kurumlar müşterileri ile temas eden bütün iletişim noktalarını entegre ederek süreçlerini bütünsel yönetebiliyor ve gerçek anlamda bir Omnichannel deneyimi sunabiliyor. SAP C/4HANA çözüm ailesi; Pazarlama, satış ve servis süreçlerine yönelik detaylı bir şekilde tasarlanmış bütünsel bir altyapı sunmaktadır ve içerisinde e-ticaret çözümü olan SAP Hybris de bulunuyor.
C/4HANA içerisinde yer alan SAP Marketing Cloud ile şirketler; hedef kitlesini net olarak tanımlayıp, doğru kişiye doğru zamanda iletişim kurarak kişileştirilmiş pazarlama, müşterinin 360 derece görünümü ile anlık gerçek veriler üzerinden stratejilerini yönlendirebiliyor.
C/4Hana ile Omnichannel ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sağlayarak müşteri odaklı bir şirket olma yolunda dönüşümünüzü hızlandırabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi için size ulaşmamızı istiyorsanız aşağıda yer alan formu doldurabilirsiniz.