Workplace, teknolojinin iş hayatında daha etkin kullanılmasını sağlayan, odağında çalışan iş birliği, iletişim, inovasyon, mobilite ve bulut bilişim olan dijital çalışma ortamı, intranet çözümüdür.
RPA - dijital-is-gucu ile dijital dönüşüm sürecinizde operasyonel yüklerinizi azaltabilir, iş verimliliğinizi artırabilirsiniz.
Öne Çıkan
Pixage ile tüm ekranları ve yayın akışını tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir dijital yayıncılık uygulamasıdır.
Low Code ile herhangi bir yazılım geçmişine sahip olmadan ve kod kullanmadan istenilen uygulama kolaylıkla oluşturulabilir.
Pixage
Pixage
Pixage ile tüm ekranları ve yayın akışını tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir dijital yayıncılık uygulamasıdır.

Pixage ürünümüz hakkında daha ayrıntılı bilgi için Pixage sayfasını ziyaret edebilirsiniz!
Detaylı İncele
Dijitalleşen otomotiv endüstrisinde geleceğin araç teknolojileri.
Dijital finansal hizmetlerin yükselişi ve geleceği.
Dijital dönüşüm çağında dayanıklı mal sektöründe yeni trendler.
Enerji sektöründe dijital dönüşüm ve geleceğin enerji teknolojileri.
Dijitalleşen eğitim: Yarının teknolojileri.
Kamu sektöründe dijital dönüşüm ve vatandaş odaklı hizmetler.
Perakende sektöründe dijitalleşme ve geleceğin alışveriş trendleri.
Dijital sağlık: Sağlık hizmetlerinde teknolojinin yükselişi.
Dijital sigorta: Sigorta sektöründe geleceğin inovasyonları.
Telekomünikasyon sektöründe dijital dönüşüm ve bağlantılı dünya.
Dijital turizm: Geleceğin seyahat teknolojileri ve trendleri.

Müşteri Öneri & Şikayet Yönetimi Yaklaşımı

KoçSistem Entegre Yönetim Sistemi Politikası
Kalite Yönetim Sistemi Kapsam ve Bağlamı
Müşteri Öneri & Şikayet Yönetimi Yaklaşımı
Müşteri Öneri & Şikayet İş Akışları
Kalite Belgelerimiz
KoçSistem Entegre Yönetim Sistemi Politikası

KoçSistem Yönetim Ekibi olarak ilgili taraflarımızın; hissedarlarımızın, çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın memnuniyetini en üst seviyelerde tutabilmek, kalıcı rekabet üstünlüğü sağlamak için hedeflenen iç ve dış müşteri beklentilerini aşan bir ürün ve hizmet sunabilme amacıyla gerekli olan sıra dışı, yenilikçi, rasyonalist yapıyı oluşturmak, çalışanlarımızı meslek hastalıklarından ve olası yaralanmalardan korumak, çevremize verdiğimiz zararları en aza indirgemek için her türlü kaynağı sağlamayı taahhüt ederek tüm çalışanlarımızın katılımıyla bilgi teknolojileri ve hizmetleri sektöründe fark yaratan, örnek bir kuruluş olmak için çalışırız.

  • Karşılıklı değer yaratan, sürdürülebilir işbirlikleri oluşturmak ve kazan kazan felsefesi ile müşterilerimize hizmet sunmak
  • Yenilikçi hizmetlerle müşteri beklentilerinin ötesine geçmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, müşteri ilişkilerinde süreklilik yaratmak
  • Şikayetleri, herhangi bir karşılık beklemeden, adil, tarafsız ve eşit değerlendirmek
  • Müşterilerimizin talep, beklenti ve şikayetlerini iyileştirme fırsatı olarak görmek ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarak talep, beklenti ve şikayetleri en iyi şekilde ele almak
  • Müşterilerimizin kişisel bilgilerini gizli tutarak, açık, anlaşılır ve doğru bilgiler vererek, etkin, tutarlı, gerçekçi, sistematik ve uygulanabilir çözümler sunmak
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede tutmak, tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sağlamak, gerekirse personel eğitimlerimize özen göstererek yaklaşımımızı sürekli iyileştirmek
  • Tüm erişim kanallarımızın müşterilerimize ve kamuya açık olacak şekilde erişilebilirliğini sağlamak
Kalite Yönetim Sistemi Kapsam ve Bağlamı

KoçSistem Yönetim Ekibi olarak ilgili taraflarımızın; hissedarlarımızın, çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın memnuniyetini en üst seviyelerde tutabilmek, kalıcı rekabet üstünlüğü sağlamak için hedeflenen iç ve dış müşteri beklentilerini aşan bir ürün ve hizmet sunabilme amacıyla gerekli olan sıra dışı, yenilikçi, rasyonalist yapıyı oluşturmak, çalışanlarımızı meslek hastalıklarından ve olası yaralanmalardan korumak, çevremize verdiğimiz zararları en aza indirgemek için her türlü kaynağı sağlamayı taahhüt ederek tüm çalışanlarımızın katılımıyla bilgi teknolojileri ve hizmetleri sektöründe fark yaratan, örnek bir kuruluş olmak için çalışırız.

  • Karşılıklı değer yaratan, sürdürülebilir işbirlikleri oluşturmak ve kazan kazan felsefesi ile müşterilerimize hizmet sunmak
  • Yenilikçi hizmetlerle müşteri beklentilerinin ötesine geçmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, müşteri ilişkilerinde süreklilik yaratmak
  • Şikayetleri, herhangi bir karşılık beklemeden, adil, tarafsız ve eşit değerlendirmek
  • Müşterilerimizin talep, beklenti ve şikayetlerini iyileştirme fırsatı olarak görmek ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarak talep, beklenti ve şikayetleri en iyi şekilde ele almak
  • Müşterilerimizin kişisel bilgilerini gizli tutarak, açık, anlaşılır ve doğru bilgiler vererek, etkin, tutarlı, gerçekçi, sistematik ve uygulanabilir çözümler sunmak
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede tutmak, tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sağlamak, gerekirse personel eğitimlerimize özen göstererek yaklaşımımızı sürekli iyileştirmek
  • Tüm erişim kanallarımızın müşterilerimize ve kamuya açık olacak şekilde erişilebilirliğini sağlamak
Müşteri Öneri & Şikayet Yönetimi Yaklaşımı

KoçSistem Yönetim Ekibi olarak ilgili taraflarımızın; hissedarlarımızın, çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın memnuniyetini en üst seviyelerde tutabilmek, kalıcı rekabet üstünlüğü sağlamak için hedeflenen iç ve dış müşteri beklentilerini aşan bir ürün ve hizmet sunabilme amacıyla gerekli olan sıra dışı, yenilikçi, rasyonalist yapıyı oluşturmak, çalışanlarımızı meslek hastalıklarından ve olası yaralanmalardan korumak, çevremize verdiğimiz zararları en aza indirgemek için her türlü kaynağı sağlamayı taahhüt ederek tüm çalışanlarımızın katılımıyla bilgi teknolojileri ve hizmetleri sektöründe fark yaratan, örnek bir kuruluş olmak için çalışırız.

  • Karşılıklı değer yaratan, sürdürülebilir işbirlikleri oluşturmak ve kazan kazan felsefesi ile müşterilerimize hizmet sunmak
  • Yenilikçi hizmetlerle müşteri beklentilerinin ötesine geçmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, müşteri ilişkilerinde süreklilik yaratmak
  • Şikayetleri, herhangi bir karşılık beklemeden, adil, tarafsız ve eşit değerlendirmek
  • Müşterilerimizin talep, beklenti ve şikayetlerini iyileştirme fırsatı olarak görmek ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarak talep, beklenti ve şikayetleri en iyi şekilde ele almak
  • Müşterilerimizin kişisel bilgilerini gizli tutarak, açık, anlaşılır ve doğru bilgiler vererek, etkin, tutarlı, gerçekçi, sistematik ve uygulanabilir çözümler sunmak
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede tutmak, tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sağlamak, gerekirse personel eğitimlerimize özen göstererek yaklaşımımızı sürekli iyileştirmek
  • Tüm erişim kanallarımızın müşterilerimize ve kamuya açık olacak şekilde erişilebilirliğini sağlamak
Müşteri Öneri & Şikayet İş Akışları

KoçSistem Yönetim Ekibi olarak ilgili taraflarımızın; hissedarlarımızın, çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın memnuniyetini en üst seviyelerde tutabilmek, kalıcı rekabet üstünlüğü sağlamak için hedeflenen iç ve dış müşteri beklentilerini aşan bir ürün ve hizmet sunabilme amacıyla gerekli olan sıra dışı, yenilikçi, rasyonalist yapıyı oluşturmak, çalışanlarımızı meslek hastalıklarından ve olası yaralanmalardan korumak, çevremize verdiğimiz zararları en aza indirgemek için her türlü kaynağı sağlamayı taahhüt ederek tüm çalışanlarımızın katılımıyla bilgi teknolojileri ve hizmetleri sektöründe fark yaratan, örnek bir kuruluş olmak için çalışırız.

  • Karşılıklı değer yaratan, sürdürülebilir işbirlikleri oluşturmak ve kazan kazan felsefesi ile müşterilerimize hizmet sunmak
  • Yenilikçi hizmetlerle müşteri beklentilerinin ötesine geçmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, müşteri ilişkilerinde süreklilik yaratmak
  • Şikayetleri, herhangi bir karşılık beklemeden, adil, tarafsız ve eşit değerlendirmek
  • Müşterilerimizin talep, beklenti ve şikayetlerini iyileştirme fırsatı olarak görmek ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarak talep, beklenti ve şikayetleri en iyi şekilde ele almak
  • Müşterilerimizin kişisel bilgilerini gizli tutarak, açık, anlaşılır ve doğru bilgiler vererek, etkin, tutarlı, gerçekçi, sistematik ve uygulanabilir çözümler sunmak
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede tutmak, tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sağlamak, gerekirse personel eğitimlerimize özen göstererek yaklaşımımızı sürekli iyileştirmek
  • Tüm erişim kanallarımızın müşterilerimize ve kamuya açık olacak şekilde erişilebilirliğini sağlamak
Kalite Belgelerimiz

KoçSistem Yönetim Ekibi olarak ilgili taraflarımızın; hissedarlarımızın, çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın memnuniyetini en üst seviyelerde tutabilmek, kalıcı rekabet üstünlüğü sağlamak için hedeflenen iç ve dış müşteri beklentilerini aşan bir ürün ve hizmet sunabilme amacıyla gerekli olan sıra dışı, yenilikçi, rasyonalist yapıyı oluşturmak, çalışanlarımızı meslek hastalıklarından ve olası yaralanmalardan korumak, çevremize verdiğimiz zararları en aza indirgemek için her türlü kaynağı sağlamayı taahhüt ederek tüm çalışanlarımızın katılımıyla bilgi teknolojileri ve hizmetleri sektöründe fark yaratan, örnek bir kuruluş olmak için çalışırız.

  • Karşılıklı değer yaratan, sürdürülebilir işbirlikleri oluşturmak ve kazan kazan felsefesi ile müşterilerimize hizmet sunmak
  • Yenilikçi hizmetlerle müşteri beklentilerinin ötesine geçmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, müşteri ilişkilerinde süreklilik yaratmak
  • Şikayetleri, herhangi bir karşılık beklemeden, adil, tarafsız ve eşit değerlendirmek
  • Müşterilerimizin talep, beklenti ve şikayetlerini iyileştirme fırsatı olarak görmek ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarak talep, beklenti ve şikayetleri en iyi şekilde ele almak
  • Müşterilerimizin kişisel bilgilerini gizli tutarak, açık, anlaşılır ve doğru bilgiler vererek, etkin, tutarlı, gerçekçi, sistematik ve uygulanabilir çözümler sunmak
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede tutmak, tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sağlamak, gerekirse personel eğitimlerimize özen göstererek yaklaşımımızı sürekli iyileştirmek
  • Tüm erişim kanallarımızın müşterilerimize ve kamuya açık olacak şekilde erişilebilirliğini sağlamak