Workplace, teknolojinin iş hayatında daha etkin kullanılmasını sağlayan, odağında çalışan iş birliği, iletişim, inovasyon, mobilite ve bulut bilişim olan dijital çalışma ortamı, intranet çözümüdür.
RPA - dijital-is-gucu ile dijital dönüşüm sürecinizde operasyonel yüklerinizi azaltabilir, iş verimliliğinizi artırabilirsiniz.
Öne Çıkan
Pixage ile tüm ekranları ve yayın akışını tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir dijital yayıncılık uygulamasıdır.
HRedition, her sektörde ve boyutta insan kaynakları süreçlerini dijitalleştirerek şeffaf, öngörülebilir ve yönetilebilir hale getiren bir platformdur.
Low Code ile herhangi bir yazılım geçmişine sahip olmadan ve kod kullanmadan istenilen uygulama kolaylıkla oluşturulabilir.
Pixage
Pixage
Pixage ile tüm ekranları ve yayın akışını tek bir merkezden yönetilmesini sağlayan bir dijital yayıncılık uygulamasıdır.

Pixage ürünümüz hakkında daha ayrıntılı bilgi için Pixage sayfasını ziyaret edebilirsiniz!
Detaylı İncele
Dijitalleşen otomotiv endüstrisinde geleceğin araç teknolojileri.
Dijital finansal hizmetlerin yükselişi ve geleceği.
Dijital dönüşüm çağında dayanıklı mal sektöründe yeni trendler.
Enerji sektöründe dijital dönüşüm ve geleceğin enerji teknolojileri.
Dijitalleşen eğitim: Yarının teknolojileri.
Kamu sektöründe dijital dönüşüm ve vatandaş odaklı hizmetler.
Perakende sektöründe dijitalleşme ve geleceğin alışveriş trendleri.
Dijital sağlık: Sağlık hizmetlerinde teknolojinin yükselişi.
Dijital sigorta: Sigorta sektöründe geleceğin inovasyonları.
Telekomünikasyon sektöründe dijital dönüşüm ve bağlantılı dünya.
Dijital turizm: Geleceğin seyahat teknolojileri ve trendleri.
Müşteri Öneri & Şikayet İş Akışları
KoçSistem Entegre Yönetim Sistemi Politikası
Kalite Yönetim Sistemi Kapsam ve Bağlamı
Müşteri Öneri & Şikayet Yönetimi Yaklaşımı
Müşteri Öneri & Şikayet İş Akışları
Kalite Belgelerimiz
KoçSistem Entegre Yönetim Sistemi Politikası

Müşteri gereksinimlerinin; ihtiyaç ve beklentilerinin doğru anlaşılması ve beklentilerinin tahmin edilebilmesi, müşteri memnuniyetinin kazanılmasında önemli bir rol taşıyor. Üretilen her çözümün, “müşteri odaklı” olmasının yanı sıra koşulsuz müşteri memnuniyeti ve sadakati için “fark yaratma” konusunda da sınırların zorlanması gereken bir noktaya geldik. Memnun müşteriler yaratmak için, müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin faydasını anlatıyor, sunduğumuz hizmeti benimsediğimizi ve her koşulda sağladığımız hizmetin arkasında olduğumuzu hissettiriyor olmalıyız. Müşteri gereksinimlerini iyi anlamak ve en uygun çözümü üretebilmek üzere yapılandırdığımız süreç ile koşulsuz memnun müşteriler ile var olmayı, gelişmeye devam etmeyi ve sürekli iyileşmeyi hedefliyoruz.

Tüm ilgili taraflarımızdan gelen şikayetleri, tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde ele alarak, hem KoçSistem’e hem de ilgili taraflarımıza tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sunarız. Şikayetlerin, kök nedenleri tespit ederek, ortadan kaldırılmasını ve tekrarlanmasını önlemeyi hedefliyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz değeri ve şikayetlerinin ciddiye alınmasını doğru orantılı şekilde ele alırız. Şikayet ve memnuniyetlerini izler, ölçer, analiz eder ve iyileştiririz.

Müşteri şikayet yönetim sistemiz, tüm ürün ve hizmetlerimizi, bu ürün ve hizmetlerimizden yararlanan bireysel kullanıcılarımızın ve kurumsal tüm müşterilerimizin iletmiş oldukları şikayetleri kapsar. Ürün/ hizmet ile ilgili teknik problemler olay/ problem yönetimi süreci ile süreç, insan kaynakları, iş modeli konularındaki şikayetleri müşteri şikayet yönetimi iş akışı ile takip etmekteyiz.

Müşteri Memnuniyet ve Şikayet İş Akışı için tıklayınız.

Kalite Yönetim Sistemi Kapsam ve Bağlamı

Müşteri gereksinimlerinin; ihtiyaç ve beklentilerinin doğru anlaşılması ve beklentilerinin tahmin edilebilmesi, müşteri memnuniyetinin kazanılmasında önemli bir rol taşıyor. Üretilen her çözümün, “müşteri odaklı” olmasının yanı sıra koşulsuz müşteri memnuniyeti ve sadakati için “fark yaratma” konusunda da sınırların zorlanması gereken bir noktaya geldik. Memnun müşteriler yaratmak için, müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin faydasını anlatıyor, sunduğumuz hizmeti benimsediğimizi ve her koşulda sağladığımız hizmetin arkasında olduğumuzu hissettiriyor olmalıyız. Müşteri gereksinimlerini iyi anlamak ve en uygun çözümü üretebilmek üzere yapılandırdığımız süreç ile koşulsuz memnun müşteriler ile var olmayı, gelişmeye devam etmeyi ve sürekli iyileşmeyi hedefliyoruz.

Tüm ilgili taraflarımızdan gelen şikayetleri, tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde ele alarak, hem KoçSistem’e hem de ilgili taraflarımıza tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sunarız. Şikayetlerin, kök nedenleri tespit ederek, ortadan kaldırılmasını ve tekrarlanmasını önlemeyi hedefliyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz değeri ve şikayetlerinin ciddiye alınmasını doğru orantılı şekilde ele alırız. Şikayet ve memnuniyetlerini izler, ölçer, analiz eder ve iyileştiririz.

Müşteri şikayet yönetim sistemiz, tüm ürün ve hizmetlerimizi, bu ürün ve hizmetlerimizden yararlanan bireysel kullanıcılarımızın ve kurumsal tüm müşterilerimizin iletmiş oldukları şikayetleri kapsar. Ürün/ hizmet ile ilgili teknik problemler olay/ problem yönetimi süreci ile süreç, insan kaynakları, iş modeli konularındaki şikayetleri müşteri şikayet yönetimi iş akışı ile takip etmekteyiz.

Müşteri Memnuniyet ve Şikayet İş Akışı için tıklayınız.

Müşteri Öneri & Şikayet Yönetimi Yaklaşımı

Müşteri gereksinimlerinin; ihtiyaç ve beklentilerinin doğru anlaşılması ve beklentilerinin tahmin edilebilmesi, müşteri memnuniyetinin kazanılmasında önemli bir rol taşıyor. Üretilen her çözümün, “müşteri odaklı” olmasının yanı sıra koşulsuz müşteri memnuniyeti ve sadakati için “fark yaratma” konusunda da sınırların zorlanması gereken bir noktaya geldik. Memnun müşteriler yaratmak için, müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin faydasını anlatıyor, sunduğumuz hizmeti benimsediğimizi ve her koşulda sağladığımız hizmetin arkasında olduğumuzu hissettiriyor olmalıyız. Müşteri gereksinimlerini iyi anlamak ve en uygun çözümü üretebilmek üzere yapılandırdığımız süreç ile koşulsuz memnun müşteriler ile var olmayı, gelişmeye devam etmeyi ve sürekli iyileşmeyi hedefliyoruz.

Tüm ilgili taraflarımızdan gelen şikayetleri, tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde ele alarak, hem KoçSistem’e hem de ilgili taraflarımıza tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sunarız. Şikayetlerin, kök nedenleri tespit ederek, ortadan kaldırılmasını ve tekrarlanmasını önlemeyi hedefliyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz değeri ve şikayetlerinin ciddiye alınmasını doğru orantılı şekilde ele alırız. Şikayet ve memnuniyetlerini izler, ölçer, analiz eder ve iyileştiririz.

Müşteri şikayet yönetim sistemiz, tüm ürün ve hizmetlerimizi, bu ürün ve hizmetlerimizden yararlanan bireysel kullanıcılarımızın ve kurumsal tüm müşterilerimizin iletmiş oldukları şikayetleri kapsar. Ürün/ hizmet ile ilgili teknik problemler olay/ problem yönetimi süreci ile süreç, insan kaynakları, iş modeli konularındaki şikayetleri müşteri şikayet yönetimi iş akışı ile takip etmekteyiz.

Müşteri Memnuniyet ve Şikayet İş Akışı için tıklayınız.

Müşteri Öneri & Şikayet İş Akışları

Müşteri gereksinimlerinin; ihtiyaç ve beklentilerinin doğru anlaşılması ve beklentilerinin tahmin edilebilmesi, müşteri memnuniyetinin kazanılmasında önemli bir rol taşıyor. Üretilen her çözümün, “müşteri odaklı” olmasının yanı sıra koşulsuz müşteri memnuniyeti ve sadakati için “fark yaratma” konusunda da sınırların zorlanması gereken bir noktaya geldik. Memnun müşteriler yaratmak için, müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin faydasını anlatıyor, sunduğumuz hizmeti benimsediğimizi ve her koşulda sağladığımız hizmetin arkasında olduğumuzu hissettiriyor olmalıyız. Müşteri gereksinimlerini iyi anlamak ve en uygun çözümü üretebilmek üzere yapılandırdığımız süreç ile koşulsuz memnun müşteriler ile var olmayı, gelişmeye devam etmeyi ve sürekli iyileşmeyi hedefliyoruz.

Tüm ilgili taraflarımızdan gelen şikayetleri, tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde ele alarak, hem KoçSistem’e hem de ilgili taraflarımıza tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sunarız. Şikayetlerin, kök nedenleri tespit ederek, ortadan kaldırılmasını ve tekrarlanmasını önlemeyi hedefliyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz değeri ve şikayetlerinin ciddiye alınmasını doğru orantılı şekilde ele alırız. Şikayet ve memnuniyetlerini izler, ölçer, analiz eder ve iyileştiririz.

Müşteri şikayet yönetim sistemiz, tüm ürün ve hizmetlerimizi, bu ürün ve hizmetlerimizden yararlanan bireysel kullanıcılarımızın ve kurumsal tüm müşterilerimizin iletmiş oldukları şikayetleri kapsar. Ürün/ hizmet ile ilgili teknik problemler olay/ problem yönetimi süreci ile süreç, insan kaynakları, iş modeli konularındaki şikayetleri müşteri şikayet yönetimi iş akışı ile takip etmekteyiz.

Müşteri Memnuniyet ve Şikayet İş Akışı için tıklayınız.

Kalite Belgelerimiz

Müşteri gereksinimlerinin; ihtiyaç ve beklentilerinin doğru anlaşılması ve beklentilerinin tahmin edilebilmesi, müşteri memnuniyetinin kazanılmasında önemli bir rol taşıyor. Üretilen her çözümün, “müşteri odaklı” olmasının yanı sıra koşulsuz müşteri memnuniyeti ve sadakati için “fark yaratma” konusunda da sınırların zorlanması gereken bir noktaya geldik. Memnun müşteriler yaratmak için, müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin faydasını anlatıyor, sunduğumuz hizmeti benimsediğimizi ve her koşulda sağladığımız hizmetin arkasında olduğumuzu hissettiriyor olmalıyız. Müşteri gereksinimlerini iyi anlamak ve en uygun çözümü üretebilmek üzere yapılandırdığımız süreç ile koşulsuz memnun müşteriler ile var olmayı, gelişmeye devam etmeyi ve sürekli iyileşmeyi hedefliyoruz.

Tüm ilgili taraflarımızdan gelen şikayetleri, tutarlı, sistematik ve sorumlu bir şekilde ele alarak, hem KoçSistem’e hem de ilgili taraflarımıza tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sunarız. Şikayetlerin, kök nedenleri tespit ederek, ortadan kaldırılmasını ve tekrarlanmasını önlemeyi hedefliyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz değeri ve şikayetlerinin ciddiye alınmasını doğru orantılı şekilde ele alırız. Şikayet ve memnuniyetlerini izler, ölçer, analiz eder ve iyileştiririz.

Müşteri şikayet yönetim sistemiz, tüm ürün ve hizmetlerimizi, bu ürün ve hizmetlerimizden yararlanan bireysel kullanıcılarımızın ve kurumsal tüm müşterilerimizin iletmiş oldukları şikayetleri kapsar. Ürün/ hizmet ile ilgili teknik problemler olay/ problem yönetimi süreci ile süreç, insan kaynakları, iş modeli konularındaki şikayetleri müşteri şikayet yönetimi iş akışı ile takip etmekteyiz.

Müşteri Memnuniyet ve Şikayet İş Akışı için tıklayınız.