SAP C/4HANA

SAP C/4 HANA: Gerçek Müşteri Deneyimi

Şirketlerin rekabet ettiği sektörlerdeki başarıları büyük ölçüde müşterilerine sağladığı deneyim ile sınırlı. Günümüzde müşteriler; satın almadan önce detaylı araştırma yapmakta, online kanallarda başladıkları ürün incelemelerini fiziksel mağazalarda tamamlayabiliyorlar. Bununla birlikte tüketicisi olduğu şirketler tarafından dilediği zamanda ve dilediği yerde kurduğu temas sonucunda aynı deneyimi yaşamayı istiyorlar.

Gerçek Anlamda Bir Omnichannel Deneyimi!

C/4HANA ile kurumlar müşterileri ile temas eden bütün iletişim noktalarını entegre ederek süreçlerini bütünsel yönetebiliyor ve gerçek anlamda bir Omnichannel deneyimi sunabiliyor. SAP C/4HANA çözüm ailesi; Pazarlama, satış ve servis süreçlerine yönelik detaylı bir şekilde tasarlanmış bütünsel bir altyapı sunmaktadır ve içerisinde e-ticaret çözümü olan SAP Hybris de bulunuyor. 

C/4HANA içerisinde yer alan SAP Marketing Cloud ile şirketler; hedef kitlesini net olarak tanımlayıp, doğru kişiye doğru zamanda iletişim kurarak kişileştirilmiş pazarlama, müşterinin 360 derece görünümü ile anlık gerçek veriler üzerinden stratejilerini yönlendirebiliyor. 

CX Projelerinde Temel Zorluk Noktaları

CX Projelerinde Temel Zorluk Noktaları

  • E-ticaret dinamikleri ve rekabet
  • Lojistiğin önemi
  • Sektörel uygulama çeşitlilikleri
  • Bilgi teknolojileri mimarisi karmaşıklığı
  • Proje ekibi ve yetkinliği
  • Partner yetkinliği
  • Yeniden yapılandırma
  • Yatırım ve hedeflerin planlanması
SAP C/4HANA Çözümü, Başlıca Avantajları ve Özellikleri

SAP C/4HANA Çözümü, Başlıca Avantajları ve Özellikleri

  • SAP Sales CLoud ile satış sürecini uçtan uca entegre ederek, performans yönetimini optimize edebilir, kampanya oluşturabilir, satış kanallarına göre indirim ve teklif sunabilirsiniz. 
  • SAP Commerce Cloud ile fiziksel ve online mağazalar arasında bağlantı kurarak tek bir sipariş yönetimi sağlayabilir. Müşteri segmentine göre güncel teklif oluşturulur ve sadakatin arttırılması sağlanır, ayrıca ürün çeşitliliğinin konsolide edilmesi ile güvenilir veri sağlayabilirsiniz.
  • SAP Service Cloud ile hizmet ekiplerinin müşterilerin taleplerinin en hızlı ve efektif şekilde çözülmesine imkan sağlayın. Saha ekiplerinin mobil olarak kritik verilere ulaşmasını sağlayarak müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. 

C/4Hana ile Omnichannel ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi sağlayarak müşteri odaklı bir şirket olma yolunda dönüşümünüzü hızlandırabilirsiniz. 

Ayrıntılı bilgi için size ulaşmamızı istiyorsanız aşağıda yer alan formu doldurabilirsiniz.

Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

KoçSistem'in Kurumlara Değer Yaratan Çözümleri İle Tanışın! Türkiye'nin lider teknoloji şirketi KoçSistem!

Şirketimize ileteceğiniz her türlü talep, şikayet ve önerilerin değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması ile izin vermiş olmanız halinde tarafınıza ticari elektronik ileti gönderilmesi amacıyla kişisel verilerinizin işlenmesine yönelik detaylı bilgilere Müşteri Aydınlatma Metni üzerinden erişebilirsiniz.

Bize iletmiş olduğunuz talep veya şikayetinizde aşağıda sıralanan özel nitelikli kişisel verilerin yer almadığından emin olmanızı rica ederiz:

  • ırk,
  • etnik köken,
  • siyasi düşünce,
  • felsefi inanç,
  • kılık ve kıyafet,
  • dernek, vakıf ya da sendika üyeliği,
  • sağlık, cinsel hayata ilişkin veriler,
  • ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili veriler,
  • biyometrik ve genetik veriler.